splintercell987 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag klarar inte banan där man börjar med två pansarvagnar och ska skydda en helikopter-bas. Har ni något tips? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Kör till du klarar den vetja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag hade ochså svårigheter med att klara den så jag blev så desperat att jag använde fusk. Om du ochså ska sjunka så lågt som mej <_< så ska du ta alla vapen fusk sen tar du värmesökaren som krypskyttarna har (snipermännen) uppe i tornen sen så spränger du helikoptrarna. Eller så sticker du med en pansarvagn in i basen och skiter i alla onda och skjuter som en galning mot helikoptrarna på marken tills dom lyfter. Men annars använd ALDRIG pansarvagnar mot helikoptrar ( Du kommer att bara stå stilla medans du siktar vilket gör att du sprängs på direkten) Hoppas att det här hjälpte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Nej inte den banan. Banan som kommer efteråt. Den banan klarade jag genom att ta en av fiendens helikopter och bombade dom med den. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kick_flip Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Ja klara den på en piss kvart o nåra dar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CementSnubbeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 bf 2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag skulle gärna villja ha hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 jag har inte heller klarat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg