Mickeh Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Men lol, jo ashbringer existerar, men e typ det sällsyntaste vapnet som finns. Har du någonsin sett en vanlig spelare med Ashbringer? För det första så vet ingen om hur man får den (kolla vilken wow hemsida som helst) Och enda anledning till att man vet så mycket om den är för att man kan få den på privat servrar ja, jag har sett den 3 gånger va det samma spelare eller av olika :blink: sj har jag alldrig sett den kommer troligen inte se den heller :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 lol, självklart var det inte samma :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ashbringer existerar inte i spelet atm men den HAR funnits i nån av dem första versionerna/betan. Blizz tänker dock göra så att man kan få den igen om nåt tag (kanske i BC?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 umm, nej den existerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Den fanns förut men den finns inte längre... Man kan dock få tag i den på en privat server om man är GM lr om man är GM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 varför tror ingen på mig när jag har sett den TRE GÅNGER :evil: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 O.o om jag inte skulle trott dig skulle jag inte frågat om du hadde sett den av samma person :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 syftade på beldur, har yterliggare ett bevis, finns med på modelview (BASERAS PÅ DET VERKLIGA SPELETS DATAFILER)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 varför tror ingen på mig när jag har sett den TRE GÅNGER :evil: :meddum: För att du inte har bevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 om du läser lite så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 den finns ju där för att den har funnnits i spelet och för att dom tänker införa den igen då vore det ju lite onödigt att ta bort filen desutom var det säkert gms som du såg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 gms spelar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg