ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Hej alla Sims 2-fans. Jag har döpt min egna stad till Crystal Springs men är inte riktigt nöjd med namnet. Kan någon ge mig tips på ett bra namn till en stad? Helst ett engelsk namn. Tacksam för tips! //Ripto Redigerat 21 Juli 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Om du gör en stad med natt liv så att dte alltid är kväll så kan den hetta City Off Party Eller typ Green Country :P Eller om du gör en stad med arbetsliv kan den ju heta City Off Shopping :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 "Crystal Springs" tycker jag är ett snyggt & coolt namn, behåll det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 :bah: :bah: :bah: :bah: jag tycker den ska heta downtown :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minim3 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Om du gör en stad med natt liv så att dte alltid är kväll så kan den hetta City Off Party Eller typ Green Country :P Eller om du gör en stad med arbetsliv kan den ju heta City Off Shopping :P du menar Of , inte off , ( City of Party ) osv. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Hej alla Sims 2-fans. Jag har döpt min egna stad till Crystal Springs men är inte riktigt nöjd med namnet. Kan någon ge mig tips på ett bra namn till en stad? Helst ett engelsk namn. Tacksam för tips! //Ripto Behåll namnet det var jätte bra annars kan det hetta namet på din stad där du bor i värkligheten Redigerat 8 Augusti 2006 av Max93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 oztown :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Los santos? eller något annat från GTA kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Vad vill du ha för tema? typ nått vattenställe eller? Aqualand? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 N00btown. Bästhitills iaf. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 New Jerk City ska den heta. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag tyckte namnet lät bra behåll det..!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg