Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 När man skadar ormen som är boss på det där templet som heter montain tower! Kommer då skadan som man skadar han med alltid finnas kvar om han puttar ner en? För jag har ramlat ner jätte mycket men samtidigt har jag skadat honom mycket men jag är inte så säker på att skadan är kvar! Vet ni också ungefär hur mycket man ska skada han? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nej skadan är inte kvar :/.. Typ 8ggr kanske...lr mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det är svår att veta hur mycket skada han har ca 10 svärd slag skulle jag tro och han har inte kvar skadan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag hade ju redan svarat på det! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Håll inte på att svara på saker som andra redan har svarat på du kan bli anmäld/få en varning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Synd att skadan inte är kvar! :( Men vet ni nåt bra tips att inte ramla ner? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 vad e det för spel du pratar om igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 The legend of zelda: A link to the past, skriv inte om du inte vet va du skriver på för tråd! Donald spring bakom dej och akta dej hela tiden! har du zoras flippers och uppgraderade skölden än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Håll dig antingen nära honom hela tiden och spring iväg från hans huvud när han närmar sig, eller försök att ha det där hålet mitt i golvet mellan er, och spring fram när han vänder sig bort från dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 stå på andra sidan hålet och karsta bomurangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 bomurangen är väl effektlös? även som uppgraderad...tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg