bmth Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det kommer att komma två nya spel nu.:D Inte bara TheSims2 Pets utan nu kommer ett prylpaket som heter Glitter & Glamour. Det e ett snobbigt spel. Med rika möbler och kläder. Kommer nog bli kul :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Hahahaha, f*n va klockrent, ska lätt införskaffas när det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Så Här Ser Gitter & Glamour's loggo ut. Det funkade visst inte :blink: Redigerat 21 Juli 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det kommer nog bli kul! Men jag vet inte om jag ska köpa det, har inte så mkt plats på datan :( och jag måste ju ha så det räcker till The sims 2 husdjur :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det kommer nog bli kul! Men jag vet inte om jag ska köpa det, har inte så mkt plats på datan :( och jag måste ju ha så det räcker till The sims 2 husdjur :) Okej det var ju synd :unsure: Själv ahar jag alla spelen och sak köpa båda nya :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Shit va coolt alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag fattar inte varför folk köper prylpaket dom gör ju inget dom lägger bara till saker då är det lättare att ladda ner saker gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Man kanske vill ha en komplet samling med alla spel..! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 FATtar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Man kanske vill ha en komplet samling med alla spel..! <_< Det är ändå lite onödigt att betlala... EA games gör alltid sådär när det gäller spel dom släpper massor med små expansioner dom har gjort likadant i BF2. det ändå dom vill göra är att lura folk på pengar till skillnad från vissa bra speltillverkare typ Blizzard (World of Warcraft) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Håller med dig till viss del...Fast smaken är som baken som sagt var, delad. Jag skulle nog inte köpta expansions. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Man får ju göra som man vill :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg