Hoppa till innehåll

Fable


Rekommendera inlägg

i spelet Fable på uppdraget som man ska rädda arkiologen från att tas till fängelset men jag hinner inte i tid nån som har ett tips hur man ska köra för att hinna dit snabbt eller att döda dem lätt, hoppas nån svarar snabbt s jag kan klara spelet :P (har klarat hela spelet på ett annat xbox men kommer inte ihåg hur man gjorde det uppdraget).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm

 

Du kan ju börja med att fixa sköld magin (som gör att du förlorar mana i stället för liv + att du inte ramlar) och den kanske ska vara i rank 2 minst.

Sen kan det vara bra med heal magin så att du healar vakterna som är med dig, den också i rank 2 minst. sen kan det vara bra med magin som göra att du slår flera slag i ett slag + den som gör att du blir stor och den som segar ner tiden.

 

använd dom rätt så här.

Börja med att sätta på skölden sen när det kommer kanske 2 fiender så segar du ner tiden och tar och gör dig stor och så att du slår dubbelt. Ha MÅNGA mana potions också.

så nu kan du inte mislyckas om du har lagom hög rank och mycket mana.

 

hoppas det hjälpte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i spelet Fable på uppdraget som man ska rädda arkiologen från att tas till fängelset men jag hinner inte i tid nån som har ett tips hur man ska köra för att hinna dit snabbt eller att döda dem lätt, hoppas nån svarar snabbt s jag kan klara spelet :P (har klarat hela spelet på ett annat xbox men kommer inte ihåg hur man gjorde det uppdraget).

 

 

Har haft Fable i ca: 1vecka nu och har börjat på min 4 spelomgång nu..:P

 

För det första kan du ju börja med att springa förbi alla monster som kommer på vägen och ta dem när dem kommer ner för då kommer alla att vara i en stor klump ( Slowmotion hjälper stort här ), sen är det bara att slå..;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

hehe klara spelet typ 1,5 timme efter jag fick hjälp :)

btw jag gjorde så här: jag slowa tiden sen sprang jag till hamnen och där slogs jag bara , använde slow time då och då, med berserker

Redigerat av :Fuskaren:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe klara spelet typ 1,5 timme efter jag fick hjälp :)

btw jag gjorde så här: jag slowa tiden sen sprang jag till hamnen och där slogs jag bara , använde slow time då och då, med berserker

 

Okej ;) det funkar bra med magier
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...