Xiler Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Xiler, jag tror inte du hann med allting på 15minuter. Och dem dära som säger det har fullständigt rätt i det. aah jag är den ända som inte gillar det... iförsig gillar jag cs och det är väldigt olikt WoW... men däremot har jag ´haft wc3 + expansion pack ända sen det kom ut, och har aldrig tröttnat XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 (redigerat) Mem man hinner inte mycket på 15minuter fattar du väl! Tog typ 1dag tills jag fick ett bra intresse av wow. Förstadagen lv 11. Då kom allt det roliga. Redigerat 31 Augusti 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jaja.. kostar rätt mycket för att bara prova en dag :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 var ni tvugna att dra up denna tråden på skräp som ingen bryr sig om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag är en lv.34 warrior och det börjar blir väldans trist för att man göra ju inget blir claserna roligare sen?, skit tråkigt att det tar sån tid att få clasen rolig Har en lvl 34 druid och det SUGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jaja.. kostar rätt mycket för att bara prova en dag :S Du ska vara tacksam för att Blizzard har gjort att man kan ladda ner en 10 dagars trail :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg