Hoppa till innehåll

Winantivirus Pro 2006

Siyuro

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Ladda inte ner sånt skräp.

En firma som äger ett Antivirusprogram skulle aldrig poppa upp reklam när nästan alla anitivirusprogram har popupblocker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Jag brukar få PartyPoker pop-up's, samt en till som vill att jag ska ladda ner ett program, inte ens Ad-Aware har lyckats tagit bort dem. Har haft det ungefär 1 år nu dock. :\

Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

läs min virus guide i px forumet. den ligger nog några sidor bak nu eller så för du söka på ty "guide för att slippa virus" eller nåt sånt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Klicka aldrig på Popupfönster! Det kan komma vad som helst in på din dator då. Du öppnar en massa bakdörrar för alla spywars, maskar, trojaner, och mer virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag började använda Internet Explorer när jag var typ 6 år men när jag var typ kanske 10 år så började det komma up Pop-Ups. Men i julas när jag fick min nya dator så sa pappa åt mig att använda Firefox istället.

Förresten är Kaspersky ett bra virusskydd?

Redigerat av Siyuro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får något liknande, som säger att datorn är smittad och man ska virussöka. Man kryssar ner skiten, men ändå så kommer man till en sida, där det står "Start Scan", man kryssar der den sidan, så kommer det upp en ny sida, där det står typ "Your computer is infected, you should scan for virus" sedan när man kryssar ner det så slutar det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...