Siyuro Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 På min dator så kommer det alltid upp en hemsida som säger att jag ska ladda ner WinAntiVirus Pro 2006 och jag undrar om det kommer upp på er andra, för att jag är rädd att jag kommer få virus :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Ladda inte ner sånt skräp. En firma som äger ett Antivirusprogram skulle aldrig poppa upp reklam när nästan alla anitivirusprogram har popupblocker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Tack för att du sa det... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Jag brukar få PartyPoker pop-up's, samt en till som vill att jag ska ladda ner ett program, inte ens Ad-Aware har lyckats tagit bort dem. Har haft det ungefär 1 år nu dock. :\ Redigerat 23 Juli 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Skaffa Firefox. Bra Popupblocker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Använder FireFox som sagt, men dem fortsätter att komma ändå. Just nu sitter jag på en helt annan data än den jag talar om btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 läs min virus guide i px forumet. den ligger nog några sidor bak nu eller så för du söka på ty "guide för att slippa virus" eller nåt sånt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag har också den där förbannade pop upen. Det kommer upp en ruta som vill att jag ska ladda ner ett antivirusprogram och fast man kryssa så kommer man till deras förbannade hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Klicka aldrig på Popupfönster! Det kan komma vad som helst in på din dator då. Du öppnar en massa bakdörrar för alla spywars, maskar, trojaner, och mer virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 men hur tusan ska man då göra,det går inte att kryssa skiten...testade med ctrl+alt+del och det funkade inte heller. Föresten så stoppar inte ens firefox det där jädrans fönstret.Någon som vet hur man får bort skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Jag började använda Internet Explorer när jag var typ 6 år men när jag var typ kanske 10 år så började det komma up Pop-Ups. Men i julas när jag fick min nya dator så sa pappa åt mig att använda Firefox istället. Förresten är Kaspersky ett bra virusskydd? Redigerat 25 Juli 2006 av Siyuro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag får något liknande, som säger att datorn är smittad och man ska virussöka. Man kryssar ner skiten, men ändå så kommer man till en sida, där det står "Start Scan", man kryssar der den sidan, så kommer det upp en ny sida, där det står typ "Your computer is infected, you should scan for virus" sedan när man kryssar ner det så slutar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.