Hoppa till innehåll

Snella Hjelp Mig Med Ett Gym... :(


ganzy
 Dela

Rekommendera inlägg

jag kom till ett gym i en stad som heter ricity i pokemon ruby men jag vet inte om det finns po er spel for min e front asia men nar jag kommer till det gymmet nar jag moter ledaren o dodat henne so ger hon mig not som jag tror e som man tar bort dom valarna som e med team magma men nar jag har dodat ledaren so blir det bara helt svart o kommer ett konstigt ljud o jag vet inte om det ska va so om man ska venta eller so e det min spel som e konstig men snella hjelp... :( oo forlot jag bor i england so jag har inte det aao med prickar..:P men jag jag ska skriva det po engleska istallet..:P

 

 

i came to a gym in a city named ricity in pokemon ruby but i don't now if its on your game cause my game is from asia but when i came to the gym when i meet the leader and killed her pokemons she gives me a thing i think is to take the whales who is with team magma but when i killed the gym leaders pokemons the screen on the gameboy becomes black and it comes a wired sound and i dont now if its gonna be like that and wait or if its something wrong with my game but plz help....:(

 

o och plz skriv tillbax po svenska ell engelska det som du best po skriv i...:D

Redigerat av ganzy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Jag kom till ett gym i en stad som heter Ricity i Pokemon Ruby men jag vet inte om det finns på ert spel för min front asia.Men när jag kommer till det gymmet.När jag möter ledaren och "dödat" henne så ger hon mig nåt som jag tror är som man tar bort dom valarna(egentligen Wailmars)som är med team magma men när jag har "dödat" ledaren så blir det bara helt svart och kommer ett konstigt ljud och jag vet inte om det ska va så om man ska vänta eller så är det mitt spel som är konstig men snälla hjälp mig... :(

 

Något sånt där ska det vara.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kom till ett gym i en stad som heter ricity i pokemon ruby men jag vet inte om det finns po er spel for min e front asia men nar jag kommer till det gymmet nar jag moter ledaren o dodat henne so ger hon mig not som jag tror e som man tar bort dom valarna som e med team magma men nar jag har dodat ledaren so blir det bara helt svart o kommer ett konstigt ljud o jag vet inte om det ska va so om man ska venta eller so e det min spel som e konstig men snella hjelp... :(

 

antar att du inte har åäö

Du, det har precis hänt samma sak för mig, man klarar av winona och skärmen hakar upp säg. Mitt är från Saudiarabien (stavning)

men jag vet inte vad det är för fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...