Saradominwarlor Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 vill någon vara med måste ha gjort alla quest,lvl60+,ska ha holy symbol och monks robe ? :kung: åh just det jag har ett undantag min tjej måste få va me fast hon inte e lvl60 går det bra?
SonyPSP Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 Jepp jag vill vara med :D fast jag har rune (t)
Saradominwarlor Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2006 du kan få va me ändå om du tipsar lite vänner skriv namn nu!
Saradominwarlor Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2006 här är rankerna och medlemmarna hittills: jag ujnbgy:general :kung: comgoran:lieutenant-general :medieval: Tja1:major-general :ph34r: Mischieh113:brigadergeneral :rambo: den första som anmäler sig får bli colonel så skynda er!
unix Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 Jag vill vara med men jag håller på att skaffa Full rune (G) Har inte holy Symbol och Monk's robe.
Saradominwarlor Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2006 jag kan skaffa åt dig om du vill vad heter du ?? isåfall e du major nya ranks jag ujnbgy:general comgoran:liutenant-general Tja1:brigadergenera mischief113:colonel Rsmaster:liutenant-colonel Yigogirl(bråka inte me henne hon e min flickvän!):förstehelare :kung: :kung: här kommer reglerna oxå 1 alla får ge förslag och råd till generalen om alla inte är överens om förslaget så röstar man demokratiskt. 2 högkvarteret är i white knights fortress (i falador) efter alla sla,strider och bakhåll går ALLA dit 3om någon inte går till högkvarteret efter ovanstående utesluts denna ur klanen och förföljs! 4 var 6 månad är det val i högkvarteret om vem som ska vara general. 5 pakter inför t.e.x. är strängt förbjudna straff till detta regelbrott röstas det om. 6 i strider lyder alla generalens eller om generalen dödats liutenant-generalens order om oxå denne dödats major-generalens osv ner i ranken det var allt från generalen över saradomians för den här gången de lediga platserna för den som anmäler först är:förste spion :ph34r: ,andre helare elr kapten så skynda! :kung: hej igen kaptenplatsen och platsenen som förste spion är nu upptagna nu finns det platser som: försteliutenant,andre helare och befälhavare över bågskyttar ledig(om du vill vara befälhavare över bågskyttarna måste du va minst 50 i ranging) det var allat för den här gången från general ujnbgy i saradomians! nya medlemmar o ranks jag:general comgoran:liutenant-general Tja1:brigadergeneral mischief113:colonel Rsmaster:liutenant colonel yigogirl:förste helare hemlig:trollkarl under mischiefs befäl och förste spion
Sharzor Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Skrivet 26 Juli 2006 Får man va me me en mage combar 51 mage lv 51? 6star-mage6 heter ja iaf..
Saradominwarlor Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2006 bra du e mage under mischiefs befäl ingen du får tyvvär ingen speciell rank eftersom du e undr 60 i combat
Gäst Beldur Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Skrivet 27 Juli 2006 Är inte ditt sätt ganska sjukt? Man ska favorisera lr liknande med ranker och inte dem som kommer först. Aja men du gör som du vill.
Saradominwarlor Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2006 ska tänka på det i fortsättningen tack för tipset :D
Rekommendera inlägg