Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

här är rankerna och medlemmarna hittills:

jag ujnbgy:general :kung:

comgoran:lieutenant-general :medieval:

Tja1:major-general :ph34r:

Mischieh113:brigadergeneral :rambo:

den första som anmäler sig får bli colonel så skynda er!

Skrivet

jag kan skaffa åt dig om du vill vad heter du

??

isåfall e du major

nya ranks

jag ujnbgy:general

comgoran:liutenant-general

Tja1:brigadergenera

mischief113:colonel

Rsmaster:liutenant-colonel

Yigogirl(bråka inte me henne hon e min flickvän!):förstehelare

:kung: :kung:

här kommer reglerna oxå

1 alla får ge förslag och råd till generalen om alla inte är överens om förslaget så röstar man demokratiskt.

2 högkvarteret är i white knights fortress (i falador) efter alla sla,strider och bakhåll går ALLA dit

3om någon inte går till högkvarteret efter ovanstående utesluts denna ur klanen och förföljs!

4 var 6 månad är det val i högkvarteret om vem som ska vara general.

5 pakter inför t.e.x. är strängt förbjudna straff till detta regelbrott röstas det om.

6 i strider lyder alla generalens eller om generalen dödats liutenant-generalens order om oxå denne dödats major-generalens osv ner i ranken

det var allt från generalen över saradomians för den här gången de lediga platserna för den som anmäler först är:förste spion :ph34r: ,andre helare elr kapten så skynda! :kung:

hej igen kaptenplatsen och platsenen som förste spion är nu upptagna nu finns det platser som: försteliutenant,andre helare och befälhavare över bågskyttar ledig(om du vill vara befälhavare över bågskyttarna måste du va minst 50 i ranging) det var allat för den här gången från general ujnbgy i saradomians!

nya medlemmar o ranks

jag:general

comgoran:liutenant-general

Tja1:brigadergeneral

mischief113:colonel

Rsmaster:liutenant colonel

yigogirl:förste helare

hemlig:trollkarl under mischiefs befäl och förste spion

Gäst Beldur
Skrivet

Är inte ditt sätt ganska sjukt? Man ska favorisera lr liknande med ranker och inte dem som kommer först. Aja men du gör som du vill.

• Skapa ny...