Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Jag har nästan gjort ut alla pokémon spel jag har(Emerald har jag gjort ut förut men ändå)men det är E4:an kvar i alla spel. Mitt Team Ruby: Breloom Lv.35: Mach Punch Headbutt Bulk Up Giga Drain Marshomp Lv.35: Surf Take Down Ice Beam Mud-Slap Shiftry: Strength Shadow Ball Facade Secret Power Gardevoir: Thunderbolt Psychic Calm Mind Light Screen Lairon: Iron Tail Rock Smash Take Down Headbutt Groundon Lv.45: Slash Bulk Up Earthquake Fire Blast Emerald: Camerupt: Take Down Explosion Earthquake Overheat Kecleon Lv.39: Focus Punch Aerial Ace Slash Thunderbolt Breloom Lv.41: Double-Edge Giga Drain Rest Sky Uppercut Swellow Lv.41: Fly Steel Wing Aerial Ace Quick Attack Grumpig: Snore Rest Psychic Shadow Ball Pelipper: Mimic Wing Attack Ice Beam Quick Attack Svampert: Earthquake Take Down Surf Muddy Water Rayquaza Lv.70: Fly Rest Extremespeed Outrage Ps.Jag har 8 pokémon för att jag variera lite på teamet. Leafgreen: Butterfree Lv.39: Giga Drain Rest Attract Silver Wind Blastoise: Hydro Cannon Blizzard Skull Bash Brick Break Zapdos Lv.45: Double-Edge Thunder Light Screen Drill Peck Moltres Lv.41: Fire Spin Fire Blast Endure Flamethrower Aritcuno Lv.40: Hyper Beam Sandstorm Mind Reader Ice Beam. Så det var allt jag kan minnas! Redigerat 23 Juli 2006 av Dark_Zebra
Girafariglove Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 Kolla min guid på E4:or så kan du bygga ditt lag efter det. ;)
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 det här på leaf green har du kommit till elit fyran där för dom var inte bra om man gömm för med e4 zebran
Rekommendera inlägg