Nami Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Jag har väldigt svårt att bestämma mig för vilken vatten typ jag ska ha på Firered, Ni kanske kan hjälpa mej med det? :P Gärna en som kan lära sig någon is attack. Säg gärna också vilken Nature den ska va x) Redigerat 24 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 1 .sedra kan lära sig nästan alla ice attacker sen gillar du ju drakar kingdra :wub: 2 lapras 3 tentacool 4 gyarados :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Ja, jag har ju aldrig haft en Kingdra så varför inte? xP Men vilken Nature ska jag ha till den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) vad är det? men varför står det f14 förut f17 vad är rätt? Redigerat 24 Juli 2006 av pokeAnte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Nature är en sak som varje Pokemon har, t.ex om man har Modest så får den väldigt högt i Sp.Att men sänker i Att. Och sen finns det ju många fler. Här är en link på Serebii där alla Natures finns. Tryck här. Jag har faktiskt ingen aning vad F11 och F14 osv står för xP Redigerat 24 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) exp kanske vicktigt att gå upp i lv. hur kamal du är Redigerat 24 Juli 2006 av pokeAnte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Jag tycler du ska skaffa Naturen "Modest"(+sp.atk och -atk), men om du ska ge Kingdra några Fysiska attacker ska du nog skaffa en med mild Nature. (Mild ger +Sp.atk och -Def.) eftersom Kingdra bara har en svaghet, Dragon, som är Sp.attacker. :) Föresten, hur gammal är du? ( F14 betyder att du är 14 år) Redigerat 24 Juli 2006 av King gohma_13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hon är 14år.Men BTT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Golduck, Dewgong, Starmie, Vapoereon, lapras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Vaporeon e den bästa. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Golduck, Dewgong, Starmie, Vapoereon, lapras. Starmie kan jag inte skaffa på FR annars skulle jag har gjort de. Jag har redan haft dom som du har sagt så det känns lite tråkigt o ha dom igen, men jag ska testa att ha en Kingdra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 du borde lära den ice beam surf dragon danc(osäcker om den kan lära sig den) hydro pump/ dragonbeath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg