Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Kingdra kan lära sig Dragon Dance. Annars en Pelipper.Den är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Golduck, Dewgong, Starmie, Vapoereon, lapras. Aiit. testa kingdra. Den är ful men bra o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) jag tycker inte han är ful :wub: Redigerat 24 Juli 2006 av pokeAnte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag tycker den är lite gullig xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ... Ni är skumma o.O x) Aja. Den lär iaf bli ett powerhouse eftersom du har den redan i ditt första team på FR xO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Ingen har tagit tentacruel som förslag. Själv valde jag Squirtle så jag har inte det problemet. Byt me en som har Squirtle så får du en stark vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Vaporeon och Lapras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Kingdra är bra, men som jag skriver på hemsidan jag håller på med: "I think it looks kinda freaky o.O" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Näe x) Kingdra är häftig xP Just nu har jag bara skaffat Pikachu, Charmeleon och Pidgeotto. men jag är lite missnöjd med Pikachu eftersom han har så lite i Defense. (Nature: Lonely) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Finns Kingdra på Fire Red? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Näe x) Kingdra är häftig xP Just nu har jag bara skaffat Pikachu, Charmeleon och Pidgeotto. men jag är lite missnöjd med Pikachu eftersom han har så lite i Defense. (Nature: Lonely) EV-träna den i def då! men den har ju hög attack istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg