💬
Logga in
Fuska.se

Acww

27 svar · startad

Trådstartare #1

hur stort är ditt hus på acww? mitt har 2 våningar och ett sidorum

mitt också, men jag har råd att få större, ska köpa när jag har en miljon (man får en spargris då :P )

...VA! kan man få rum!? jag har bara alltså förbättratt det 2 gånger, så jag har lite bättre än djuren för de har ju oftast alltså bara första förbättringen.

Men vad menar ni med 2 våningar? alltså räknar ni med den våningen som figuren/figurerna sover i?

Jag har alla rum :lol:

*känner sig mobbad* :( jag fattar inte...hur många möbler har ni!? jag har typ jätte få möbler.

28 Jul 2006

jag har typ 300/500 furniture & alla fosiler utan 2, mitt hus har däremot en övervåning & ett sidorum men jag har råd att köpa nytt, har 800k & massa osålda frukter

29 Jul 2006

Hur får du platts med det!?

1 Aug 2006

Han kanske har det i garderoben ellr nåt. Bara om jag förbättrar en gång till så får jag ett till rum. Nu har jag bara sovrum å vanliga rummet.

2 Aug 2006

Jag tror vi har samma då, Globenz0r.

Vilken sårts möbel samlar ni på? jag försöker tänka efter hur era rum ser ut. :)

Jag samlar på kiddi saker, kanske hette kiddy. :wacko:

jag har massa saker huller om buller, måste fixa mitt hus lite. Fick 3000 nånting av HRA. Som högst har jag fått 5000 nånting.

3 Aug 2006

jag får 19.657 jag har bara robot saker och en massa opaloider och sånt :)

har 200.00 kvar på dubbbel vånnings lånet :(

Jag ger massor av robot saker till min granne Cube.

Det heter Kiddie, det jag samlar på alltså. (Rättar sig själv)

Jag får något över 13 000 av HRA, det är det bästa jag har haft. ^^

Senast ändrad:

13.000. Häftigt... Jag har bara fått 5000 nånting. Jag har 95.000 kvar på lånet.

Jag har två våningar varav den översta är det minsta alltså jag har just fått en andra våning. Kommer övervåningen att bli större när jag betalar av lånet? Måste betala av 580.000 bells :o .. Jag fick mellan 8000 och 9000 poäng av HRA. Minns inte riktigt. Samlar på Regal och Cabana och även lite typ "öken" saker och kiddie också lite grann. Men det är just Cabana och Regal som dominerar i rummen ;P

Först samlade jag på Kiddie, sedan blev jag sur på att jag aldrig fick kiddie floor och började samla på regal men nu samlar jag på kiddie igen. ^^

6 Aug 2006

Jag vill ha kronan och tronen. Jag har alldrig sett dom. Annars vill jag ha spootlight produkter och saker som kommer i presenter som jag skjuter ner. Jag fick pear av nån. Nu har jag planterat den och väntar på att den ska växa. Hoppas den växer. Min kusin har Animal crossing (inte wild world) på gamecube. Han har fått 3 stycken tv-spel (alltså på Animal crossing). Fattar inte hur...

Senast ändrad:

10 Aug 2006

Nu har jag förbättrat mitt betyg från HRA med 10:000 poäng ungefär. Förut hade jag 8000 och nu .. 18:000 :D Väldigt nöjd för mina rum är väl inte i något toppskicka än. Saknar regal wall :( Hittar den aldrig..

11 Aug 2006

tror jag såg den nånstans...

↗ till inlägget

Först samlade jag på Kiddie, sedan blev jag sur på att jag aldrig fick kiddie floor och började samla på regal men nu samlar jag på kiddie igen. ^^

jag tror det är playroom wall och playrom mat som hör till kidie. jag får 40.000 men jag kör på gc

Senast ändrad:

13 Aug 2006

playroom wall och playroom mat hör inte till kiddie! till kiddie ska man ha kiddie wall och kiddie mat....

jag hade regal wall, fast har solt den. Och har inte wireless router, så har inte fått min friend code. ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in