transformer Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag hade ivarjefall tänkt att maxa spec.atk. Kom även med förslag till item. De här attackerna har den nu (namn i tyska version): Jag skriver bara annan information för de som jag inte kan engelska namnet Gedankengut pp 20 Höjer spec.atk och spec.def. Confusion Dubbleteam Teleport Den kommer nog bli en sweeper, eller det hade jag ivarjefall tänkt. Item: Macho brace Stats Hp: 55 Atk: 21 Def: 24 Spec.atk: 53 Spec.def: 34 Speed: 27 Lvl: 22 Jag hade tänkt att maxa spec.atk och sedan speed. Jag har inte kommit sa langt än sa kom gärna med förslag eller ändringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Nu blir jag översättare till dina attacker... Gedankengut = Calm Mind Confuison Dubbel Team Teleport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 schysst... tackar... thx... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag skulle träna den tills den är typ lvl 60, då kan den ha dessa attacker: Psychic Calm mind Hypnosis Dream eater då äger den! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Verkar okej, just nu är den lvl 36. Men det tar ett tag till lvl 60, om man EV-tränar. Spindas är nämligen lvl 14-16 <_< . Känner du till ett bättre ställe för spec.atk-träning? Kanske ett ställe med tränare som har typ Spindas? Redigerat 25 Juli 2006 av transformer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Här finns en link om EV träning. Tryck här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Angaende min fraga... I team Magmas/Aquas hideout, möter man magnimite, magnaton ofta och vilken lvl är de? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Hm... Dom kanske är runt 20-30? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Verkar okej, just nu är den lvl 36. Men det tar ett tag till lvl 60, om man EV-tränar. Spindas är nämligen lvl 14-16 <_< . Känner du till ett bättre ställe för spec.atk-träning? Kanske ett ställe med tränare som har typ Spindas? Mhm.. Där jag Sp att ev tränar. Route 113. Redigerat 25 Juli 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Det tar lång tid att EV-träna, ge dom Carbos, Protein o sånt! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Har inte tränat i pkmn ligan mkt, jag ahr inte pengar till att träna dem pa deet sättet. Dessutom funkar bara 10 st av en sort, alltsa maste man träna den 155 ev själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 jaa, men ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg