papyrus_pokemon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 vad är ev träning förnått? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag har en fråga vad är Pokerus ochg hur får man det jag läste beskrivningen på Serebii som du sa Carttie men så som jag förstog så kan en pokemon få det !?! HAR JAG FÖRSTÅT RÄTT ??? och hur får en pokemon det i så fall ??? :huh: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Men kan du inte fatta att man kan göra egna trådar?!!! lr vill du förstöra för oss andra??!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag skulle träna den tills den är typ lvl 60, då kan den ha dessa attacker: Psychic Calm mind eller Light Screen Hypnosis Dream eater då äger den! :cool: Så där ja! Ljomi:Åhh...kolla en sida back så får du se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) vad är ev träning förnått? :blink: EV träning är när man bara tränar vid speciella ställen (speciella pkmn). Pkmn ger olika mkt EV.points och när man fixat 4 till en stat far man +1 pa den när man tar lvl. Läs mer pa serebii.net. Det gäller att träna rätt stat. T ex Psychich Sweeper bör träna vid route 113 (spinda, ruby/saphire). Men NU kan ni väl sluta skriva off-topic fragor osv. On-topic plx :rolleyes: Redigerat 28 Juli 2006 av transformer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg