Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Hej! Jag har gjort ett Bankkodknäckarspel ^^ Du ska klura ut vad koderna som står betyder i siffror. Är det någon som kan klara denna uppgift? det är bara 3 banor nu, men om någon gillar det så kan jag göra flera :) När du sett koden i slutet, så skicka den till mig. :) Om du skriver fel kod så komemr du till 404 Om du skriver rätt kod så kommer du till nästa kod HINTS 1: [ingen än] 2: [ingen än] 3: [ingen än] GL HF [EDIT] Kan ju vara bra med länk till spelet också ^^ http://darkforce.cabspace.com/ Redigerat 24 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 SHIT! Jag fata Inget: :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hints plzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) ska testa det nu :) klarade första :) 1:a barnan **** Redigerat 24 Juli 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Han tipsar om ett spel. Man ska försöka knäcka koder. Ähh...orka förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Dark_Zebra: jag har gjort spelet själv. Få första banan: HINT, vilket nummer har bokstaven i alfabeter? BANA 2: på dom 2 första orden, vilken bokstav kommer före? dom2 sista, vilken kommer efter? BANA 3: Datorer använder sig av detta språk. Schneak! avslöja inte koderna! Redigerat 24 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jippi, klarade första :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 dom andra 2 är lite klurigare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag fattade inget, försökte inte så överdrivet länge. Men jag blev helt vilsen av det spelet. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Läs mina hints... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag fattar 0 av detta, vad ska man göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Läs mina hints... Du har ju inte skrivit några hints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.