YoyoHedgehog Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hejsvejs! jag har Nookway i min by och undrar hur man får den bättre. Jag har haft Nookway i 2 månader snart och vill ha Nookington eller vad nästa nu heter. Någon som vet hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Låt en gäst köpa vad-som-helst I din affär och sen är det bara att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Men...jag har inte fått min friend code än. För att jag (min familj) har inte router! :'( Måste man göra det, fungerar det inte på något annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Det finns en myt att om man köper SKIIIIIIIIIIIIIIIT mycket så ska han uppgradera...Men det är nog inte sant. Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Hmm, aja! pappa ska nog köpa router snart! ^^ Bara för mig att vänta! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 om din kompis har DS så kan han köpa nått, wifi är inte ända sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 men min kompis måste väl ha Animal Crossing också? och jag känner ingen annan som har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Annars kan du gå till Max (resturangen). Dom har router eller nåt. Men det är ju såklart roligare att köra hemma :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Min Nookway är stäng idag för att det ska uppgraderas. :D Syrran shoppa lite där igår och det funka ;D Spännande att se ur det blir. Blir det Nookington då och är det det sista steget typ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Vet inte om det är den sista, jag tror att det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Efter Nookway kommer Nookington. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Szessa Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Men när man kommer in i affären så står det en grej där som du ska trycka på och sen väljer du det som står längst upp. och då står det nå siffror och sen nästa sida står det hur mkt du har kvar.. för varje sak du köper får du olika mycker poäng. Sen när det blir på noll så får du den nya. haha xD bra på att förklara ,, hm nej xD:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg