Hejsvejs! jag har Nookway i min by och undrar hur man får den bättre. Jag har haft Nookway i 2 månader snart och vill ha Nookington eller vad nästa nu heter.
Någon som vet hur man gör?
Hejsvejs! jag har Nookway i min by och undrar hur man får den bättre. Jag har haft Nookway i 2 månader snart och vill ha Nookington eller vad nästa nu heter.
Någon som vet hur man gör?
Låt en gäst köpa vad-som-helst I din affär och sen är det bara att vänta.
Men...jag har inte fått min friend code än. För att jag (min familj) har inte router! :'(
Måste man göra det, fungerar det inte på något annat sätt?
Det finns en myt att om man köper SKIIIIIIIIIIIIIIIT mycket så ska han uppgradera...Men det är nog inte sant.
Tyvärr.
Hmm, aja! pappa ska nog köpa router snart! ^^
Bara för mig att vänta! :P
om din kompis har DS så kan han köpa nått, wifi är inte ända sättet
men min kompis måste väl ha Animal Crossing också? och jag känner ingen annan som har det.
Annars kan du gå till Max (resturangen). Dom har router eller nåt. Men det är ju såklart roligare att köra hemma :D
Min Nookway är stäng idag för att det ska uppgraderas. :D Syrran shoppa lite där igår och det funka ;D Spännande att se ur det blir. Blir det Nookington då och är det det sista steget typ? :P
Vet inte om det är den sista, jag tror att det är det.
Efter Nookway kommer Nookington.
Men när man kommer in i affären så står det en grej där som du ska trycka på och sen väljer du det som står längst upp. och då står det nå siffror och sen nästa sida står det hur mkt du har kvar.. för varje sak du köper får du olika mycker poäng. Sen när det blir på noll så får du den nya.
haha xD bra på att förklara ,, hm nej xD:P
Men det är väl bara medlems poäng? :S
Jag är bara member, men om man kommer upp i 4500 (tror jag) blir man silver member.
Det finns ännu mer än silver member tror jag. Men då måste man köpa skit mycket
vet, det ska finnas guld member också. Men dom i staden säger att det ska finnas något bättre än guld member!
Nook 'n' Go (lvl 2) Spendera 25000 bells
Nookway (lvl 3) Spendera 90000 bells
Nookingtons Spendera 240000 bells och en vän ska köpa något
(sista upgraderingen)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in