General.Andre Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Hejsan! Jag har lirat cs (samt andra steam-spel) i 3 år nu. Och nu har jag bestämt mig för att sluta spela och sälja eller byta det. Det säljs för minst 250 kr .. Lösen samt anv. namn ges till dig som köper efter att du betalt in pengarna på fsb konto. Och om du inte har lust att köpa det men ändå vill ha de så kan du byta det. Jag byter steam - acc isf mot ett wow acc. Men såfall ska det vara en gubbe på wow acc i lvl 8-10++ =). Och det måste vara på en PVP sever. Ingen Rp eller normal utan pvp! Är du intresserad av ett köp eller byte så maila/adda Anti_Tomtarna@hotmail .. Det går även bra att ställa frågor om mitt steam acc genom msn =) Bild: http://img294.imageshack.us/img294/6215/steamjpgby1.png Aja, det va allt =) // General.André utan Q o.O (OBS!) Update: - Om man vill byta mot wow acc får man 100 kr + steam acc =) Och det behöver inte vara 15+ utan 10+ ;P .. och det MÅSTE vara på en PVP sever =) Redigerat 24 Juli 2006 av General.Andre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hahaha skojar du eller? :lol: vadå byta mot ett wow account men då måste de va lvl 15+.. haha ett sånt cs account kostar 150spänn å ett wow account över 250kr om du ska byta mot ett wow account får du allt lägga till 100kr :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 att köpa WoW i affärerna kosta ju typ 299:-!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hahaha skojar du eller? :lol: vadå byta mot ett wow account men då måste de va lvl 15+.. haha ett sånt cs account kostar 150spänn å ett wow account över 250kr om du ska byta mot ett wow account får du allt lägga till 100kr :lol: Kk , sry jag respektera klago mål . Update: - Om man vill byta mot wow acc får man 100 kr + steam acc =) Och det behöver inte vara 15+ utan 10+ ;P .. och det MÅSTE vara på en PVP sever =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag var med i din Clan förut, men du går ju aldrig in på msn längre så jag har slutat. Men jag kan köpa ditt acc. för 1000 fuska mynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 är inte det olagligt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg