BuckeN Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ´fable 2 kommer ut under 2007 med hull och hår.. nu utspelar sig spelet 500 år framåt i tiden med enkla vapen m.m. jag har även hört att man ska få välja kön i början av spelet. Men vi vet inte mycket om hur det blir annars, hur ska det bli med alla val och allt ? jag blev besviken på Fable till xbox, :( för att det var så kort och jag tyckte inte man var fri, inte som i The elders scrolls: Oblivion. Man borde helt enkelt kunna springa om kring i skogen utan att behöva följa en stig hela tiden :unsure: hur tycker ni att det övriga i Fable 2 ska bli ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 JAg tror man ska kunna spela på x box live. HAr hört att man ska kunna ha enkal eld vapen alltså attt krutet har uppfunits. Sen så vet jag att städern ahr växt till sig en hel del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ´fable 2 kommer ut under 2007 med hull och hår.. nu utspelar sig spelet 500 år framåt i tiden med enkla vapen m.m. jag har även hört att man ska få välja kön i början av spelet. Men vi vet inte mycket om hur det blir annars, hur ska det bli med alla val och allt ? jag blev besviken på Fable till xbox, :( för att det var så kort och jag tyckte inte man var fri, inte som i The elders scrolls: Oblivion. Man borde helt enkelt kunna springa om kring i skogen utan att behöva följa en stig hela tiden :unsure: hur tycker ni att det övriga i Fable 2 ska bli ? :huh: Fable 2 har inte ett bestämt datum ännu och kan lika gärna släppas runt julen 2006, eller precis som du säger någon gång under 2007. Angående dina synpunkter om att TES IV: OBLIVION slår Fable med hästlängder kan jag inte instämma, då spelet är alldeles för kort för att kunna slå en bunt med andra rollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DUMASS Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 han har inte påstått att oblivion slår fable med hästlängder !!! han har bara skrivit att det är friare ! <_< :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Ok, jag överdrev lite, men Oblivion är fortfarande inte så roligt som folk påstår att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 nej jag håller med skuggan fable är roligare än oblivion men jag tycker oblivion är mycket friare eftersom man inte måste gå på en stig i nästan hela spelet som man gör i fable när man går i skogar och sånt alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag hoppas också på att man ska kunna ha mera utruStning som tex en MAntel;rinGar och kanse halsBand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Kommer Fable 2 till vanliga Xbox? Eller kommer MS skita i det som de kommer göra med många andra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Det kommer till 360 bara vad jag vet. Men en grej till jag hoppas på är en "Mount". För jag har hört att det ska vara mycket mera friket och då kan det vara bra att rida t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) jag tycker att det ska finnas många mer vapen som ser lite coolare ut än dom som var i fable. det skulle vara bra med en sköld också :cool: man borde kunna prata med alla i staden om olika saker.. + att uppväxten från barn till tonåring till vuxen inte ska gå så fort ! Redigerat 25 Juli 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Alltså jag kan sitta hela dagen och skriva vad jag önskar ska finnas med. Men ensak som jag verkligen är så att man själv ska kunna bestäma hur gubben ska se ut med t.ex med hudfärg,näsa,mun,öron m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag hoppas på massor med sido uppdrag + att det borde finnas efterspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.