Hoppa till innehåll

-fable 2-

BuckeN

Rekommendera inlägg

´fable 2 kommer ut under 2007 med hull och hår.. nu utspelar sig spelet 500 år framåt i tiden med enkla vapen m.m. jag har även hört att man ska få välja kön i början av spelet. Men vi vet inte mycket om hur det blir annars, hur ska det bli med alla val och allt ?

jag blev besviken på Fable till xbox, :( för att det var så kort och jag tyckte inte man var fri, inte som i The elders scrolls: Oblivion. Man borde helt enkelt kunna springa om kring i skogen utan att behöva följa en stig hela tiden :unsure:

hur tycker ni att det övriga i Fable 2 ska bli ? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

´fable 2 kommer ut under 2007 med hull och hår.. nu utspelar sig spelet 500 år framåt i tiden med enkla vapen m.m.  jag har även hört att man ska få välja kön i början av spelet. Men vi vet inte mycket om hur det blir annars, hur ska det bli med alla val och allt ?

jag blev besviken på Fable till xbox, :(  för att det var så kort och jag tyckte inte man var fri, inte som i The elders scrolls: Oblivion. Man borde helt enkelt kunna springa om kring i skogen utan att behöva följa en stig hela tiden  :unsure:

hur tycker ni att det övriga i Fable 2 ska bli ?  :huh:

Fable 2 har inte ett bestämt datum ännu och kan lika gärna släppas runt julen 2006, eller precis som du säger någon gång under 2007.

Angående dina synpunkter om att TES IV: OBLIVION slår Fable med hästlängder kan jag inte instämma, då spelet är alldeles för kort för att kunna slå en bunt med andra rollspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej jag håller med skuggan fable är roligare än oblivion men jag tycker oblivion är mycket friare eftersom man inte måste gå på en stig i nästan hela spelet som man gör i fable när man går i skogar och sånt alltså..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag tycker att det ska finnas många mer vapen som ser lite coolare ut än dom som var i fable. det skulle vara bra med en sköld också :cool:

man borde kunna prata med alla i staden om olika saker.. + att uppväxten från barn till tonåring till vuxen inte ska gå så fort !

Redigerat av BuckeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...