Iqaros Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Fable 2 kommer att utspela sig i framtiden vilket resulterar en massvis med vapen a la krut. Lionhead Studios har hävdat att de själva blev missnöjda över Fable och kommer att göra uppföljaren mer noggrann samt att hållbarheten ska fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Fable 2 kommer att utspela sig i framtiden vilket resulterar en massvis med vapen a la krut. Lionhead Studios har hävdat att de själva blev missnöjda över Fable och kommer att göra uppföljaren mer noggrann samt att hållbarheten ska fixas. låter bra ! vart ahr du hört det ifrån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Längtar till Fable 2 =D jag änskar att man på nått sätt ska kunna spela via xbox live. typ dueller och sånna saker^^ Redigerat 1 Augusti 2006 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 påstår ni att oblivion är kort? det ligger ju runt 20-40 timmar om man bara följer vägen till man klarar spelet och inte gör nått annat, så om du ska göra allt det går i spelet så får du allt sätta dit 80-100 timmar på dom där timmarna. fable klarade jag på långt under 10 timmar det var inte fritt fanns inte mkt att göra och det var kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 påstår ni att oblivion är kort? det ligger ju runt 20-40 timmar om man bara följer vägen till man klarar spelet och inte gör nått annat, så om du ska göra allt det går i spelet så får du allt sätta dit 80-100 timmar på dom där timmarna. fable klarade jag på långt under 10 timmar det var inte fritt fanns inte mkt att göra och det var kort. Att du påstår att det tar 20 timmar att klara MQ är din opinion och förövrigt orelevant. Jag har som jag nämnt i ett par trådar tidigare klarat Main Questen på bara 10 timmar, samt hela spelet på mindre än 100 timmar sammanlagt. Jag påstår inte att Fable var ett bättre spel vad gäller hållbarhet, men de timmarna man får med Fable var mer underhållande en de 100 timmarna med Oblivion. För att återgå till ämnet, så vill jag besvara BuckeN's fråga angående "ryktet", då det var Peter Molyneox (stavning?) som själv hävdat detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag hoppas att det kanske finns vanliga bucaneer pistoler men inte super shotguns med 4 pipor för det passar inte in i Fable, Fable ska spelas med svärdet i hand och ett eldklotet i det andra, inte en 6 pipig shotgun i varje hand samtidigt som du stryper 2 stycken med dina stårtår men jag hoppas att det finns enkla pistoler mer frihet och Magin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Vore också roligt om flintlås pistolerna kunde sprängas i handen ibland... det kunde dom iaf i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 mjo hehe när man har jätte lite liv kvar och den andr aska nyss skjuta så sprängs hans pistol :D :evil: :evil: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Låter rätt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Vi får hoppas att det blir så bra som de säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.