Hoppa till innehåll

-fable 2-

BuckeN

Rekommendera inlägg

Fable 2 kommer att utspela sig i framtiden vilket resulterar en massvis med vapen a la krut.

Lionhead Studios har hävdat att de själva blev missnöjda över Fable och kommer att göra uppföljaren mer noggrann samt att hållbarheten ska fixas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fable 2 kommer att utspela sig i framtiden vilket resulterar en massvis med vapen a la krut.

Lionhead Studios har hävdat att de själva blev missnöjda över Fable och kommer att göra uppföljaren mer noggrann samt att hållbarheten ska fixas.

låter bra ! vart ahr du hört det ifrån ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Längtar till Fable 2 =D

jag änskar att man på nått sätt ska kunna spela via xbox live.

typ dueller och sånna saker^^

Redigerat av Skellington
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

påstår ni att oblivion är kort? det ligger ju runt 20-40 timmar om man bara följer vägen till man klarar spelet och inte gör nått annat, så om du ska göra allt det går i spelet så får du allt sätta dit 80-100 timmar på dom där timmarna. fable klarade jag på långt under 10 timmar det var inte fritt fanns inte mkt att göra och det var kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

påstår ni att oblivion är kort? det ligger ju runt 20-40 timmar om man bara följer vägen till man klarar spelet och inte gör nått annat, så om du ska göra allt det går i spelet så får du allt sätta dit 80-100 timmar på dom där timmarna. fable klarade jag på långt under 10 timmar det var inte fritt fanns inte mkt att göra och det var kort.

Att du påstår att det tar 20 timmar att klara MQ är din opinion och förövrigt orelevant.

Jag har som jag nämnt i ett par trådar tidigare klarat Main Questen på bara 10 timmar, samt hela spelet på mindre än 100 timmar sammanlagt.

Jag påstår inte att Fable var ett bättre spel vad gäller hållbarhet, men de timmarna man får med Fable var mer underhållande en de 100 timmarna med Oblivion.

För att återgå till ämnet, så vill jag besvara BuckeN's fråga angående "ryktet", då det var Peter Molyneox (stavning?) som själv hävdat detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

jag hoppas att det kanske finns vanliga bucaneer pistoler men inte super shotguns med 4 pipor för det passar inte in i Fable, Fable ska spelas med svärdet i hand och ett eldklotet i det andra, inte en 6 pipig shotgun i varje hand samtidigt som du stryper 2 stycken med dina stårtår

men jag hoppas att det finns enkla pistoler mer frihet och Magin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...