ChipZ Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Nån av Tyskarna var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Anfallare: Luca Toni Mittfältare: Gattuso Back: Cannavaro såklart Målvakt: Buffon/Lehman men bäst Buffon. Nej det var han inte, spelare så som Zlatan presterade mycket mindre tillexempel så han var inte sämst. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Paulo Figuredo i angola var klart bäst, det märks ju på vilken klubb han spelar i nu. Öster :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Hmm... Gianluigi buffon var bästa målvakt, och Henry var ju lysande på plan mot Italien så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Schweinsteiger var bästa i Bronsmatch/final, Hela vmet tycker jag det var Cannavaro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 mm lätt cannavaro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 cannevaro och ricardo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Anfallare: Luca Toni Mittfältare: Gattuso Back: Cannavaro såklart Målvakt: Buffon/Lehman men bäst Buffon. Jag tycker att han va dålig. Kanske överdrev att han va sämst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 men jag var ju förr den som skapade tråden tycker att JAG borde få låsa tråden eller om man nu kan göra det. inte jag men en som jag känner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 zidane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 zidane i finalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Canavaro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.