Hoppa till innehåll

Fuskkoder Till The Sims 2 Pc Versionen


Elora

Rekommendera inlägg

Jag undrar bara varför det inte fungerar när jag skriver i fuskkoderna????Jag har testat massa olika och skrivit i EXAKT som det står i fusket men ändå funkar det inte???????varför????den ända koden som fungerar är att få massa pengar men jag vill kunna fuska med att göra så att simmarna mår topp hela tiden, ni vet bestämma att de är mätta o glada hela tiden osv, jag vill också kunna flytta föremål som annars inte går att flytta och få bort censuren och även kunna göra så att möbler o fönter kan vara på sneväggar osv.....snälla!kan inte någon hjälpa mig med det här, jag har testat koderna på allt som jag vill göra men det står bara "Sorry,no such cheat" :(

 

mvh/Elora

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag undrar bara varför det inte fungerar när jag skriver i fuskkoderna????Jag har testat massa olika och skrivit i EXAKT som det står i fusket men ändå funkar det inte???????varför????den ända koden som fungerar är att få massa pengar men jag vill kunna fuska med att göra så att simmarna mår topp hela tiden, ni vet bestämma att de är mätta o glada hela tiden osv, jag vill också kunna flytta föremål som annars inte går att flytta och få bort censuren och även kunna göra så att möbler o fönter kan vara på sneväggar osv.....snälla!kan inte någon hjälpa mig med det här, jag har testat koderna på allt som jag vill göra men det står bara "Sorry,no such cheat"  :(

 

mvh/Elora

 

Haru stavat rätt?

Haru det i rätt ordning(Move_Objects on kan bli Object_Moving on lr nått sånt)

Är det för rätt spel(Du kan exempelvis råka kolla på nattliv när du har orginalet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

detta är det ända som tar bort censur: intprop censorgridsize 0

inte särskilt märkvärdigt :zzz:

 

 

Ändrat: Försäkra dg om att du trycker in o håller in ctrl + Shift + C

 

Sen skriv in

 

 

Moveobjects on eller off

Redigerat av Titak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

boolProp testingcheatsEnabled true ska man skriva in när man är i staden och ser alla husen. Då kan man styra deras hungermätare osv. Om man vill ha alla kläder så ska man direkt efter trycka på skapafamilj-ikonen och trycka hålla inne shift och trycka n så kommer det upp en ruta där det står att klädfusket är aktiverat.

Lycka till! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

boolProp testingcheatsEnabled true ska man skriva in när man är i staden och ser alla husen. Då kan man styra deras hungermätare osv. Om man vill ha alla kläder så ska man direkt efter trycka på skapafamilj-ikonen och trycka hålla inne shift och trycka n så kommer det upp en ruta där det står att klädfusket är aktiverat.

Lycka till! :P

 

ahh jag glömde det:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...