paragonX9 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hej alla nördar:P jag ger bort min rs acc till vem som helst gratis den är den bästa man kan vara i lvl126 vapen: dragon shimithar dragon dagger dragon long sword dragon chain's body dragon full helm och dragon plate legs 16k gp bild kommer snart ska bara ta en först adda min msn [email protected] jag har också klarat alla quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Mig plz :D Jag ber dig! Redigerat 25 Juli 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag vill ha jätte gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag vill ha jag kan betala med snälla snälla jag har massor med pengar och grejer!! snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag tar den gärna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 ge mig dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Mig plz :D Jag ber dig! oj oj oj...ni borde skämmas som ni tigger av han...Jag tror knappast han ger! bara ett sätt för uppmärksamhet men om han gav det så e han rätt schysst men ni borde ändå skämmas <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag skulle gärna kunna ta honom för att få känna hur det är att ha en bra gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Beldur borde få den om han ger bort den, beldur frågade ju först.. Aja annars håller jag med dark shadow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag vill ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 fattar ni inte att han luras????? det finns ingen dragon full helm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Det är ett trick han låter e får gubben sen tränar ni den sen byter han lösen med secret question och voila...han har fått lv utan att göra något! :lol: Redigerat 29 Juli 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.