madasmadas Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Vet någon var sky pillar ligger? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Nära Pacifidlog Town, staden som flyter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Öster om Pacifidlog Town, sedan norr (När du surfat ungefär en route). Jag har hört att om man tar dig när man är pa andra vaningen kommer man upp till Rayquaza. Istället för att aka själv. (Jag har tyskat tangentbord, där fattas vissa bokstäver. B.la "A med ring över" <_< ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madasmadas Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Öster om Pacifidlog Town, sedan norr (När du surfat ungefär en route). Jag har hört att om man tar dig när man är pa andra vaningen kommer man upp till Rayquaza. Istället för att aka själv. (Jag har tyskat tangentbord, där fattas vissa bokstäver. B.la "A med ring över" <_< ) Hittat det, fattar inte hur jag tidigare missat det. Sjutton tusen tack. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Man kommer inte upp till Rayquaza på andra våningen! Transformer: Är du möjligen från Tyskland? Allt ditt är ju tyskt... Synd med Å! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 för alla som inte vet så måste man ha mach bike för att komma upp till rayquaza (efter man har varit där och väckt honom). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Rayquasa e på vån. 7 på vån. 6 kan man fånga vilda Altarior(6%). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 6% chans?Jag trode det var mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg