Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Vad Görman När Det Kommer En Tjuv Skall Man Ringa Polisen Eller? Citera
Trasheye Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) :) ja det är en bra ide=) :D :o Edit av Dannie: 3 smilies brukar räcka i ette inlägg.. Redigerat 9 Februari 2004 av Dannie Citera
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Antigen köp ett alarm eller ring polisen vore ganska smart! :P Citera
Gäst Mr.Whisper Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Det går inte att ringa polisen när det kommer en tjuv. Citera
Kalavera Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Det gör det visst men i varje hem ska det ändå finnas ett larm :huh: Citera
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Ja det måste det vara det är också en bra ide att sätta ett brand alarm övanför spisen när man ska laga mat så att man inte brinner upp B) Citera
tweak Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Ja det måste det vara det är också en bra ide att sätta ett brand alarm övanför spisen när man ska laga mat så att man inte brinner upp B)men om man har hot date då får man en stor spis som e lång å den ska man inte sätta en brand varnare över då börgar de brinna!!!!! <_< o så ska man inte sätta en telefon som sitter på väggen då börgar de också brinna Redigerat 9 Februari 2004 av tweak Citera
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Men hallå man kan sätta Brandlarmet bredvid... <_< Citera
Mehere Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Ska man ha tjuvlarm ska det sitta bredvid dörren. Inte nån helt annan stans. Det är inte säkert att larmet går igång om det är för långt ifrån närmaste väg. :ph34r: :blink: Citera
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 det har alltid gått igång när jag spelat ps jag har ett larm till varje dörr :D Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag har inga larm på mitt The sims Ä Det Nogot Fel elle Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.