åäö Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Hej är det non som vet var den där ringen med eld gör i spelet.När jag blir jagad av polisen mad en bil så kommer det massa eld i den ringen. ps snälla svara på frågan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Ju mer eld du har i ringen och hur många varv den har gått så ser man vilken efterlysningsnivå ;) man har när man blir jagad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Ju mer eld du har i ringen och hur många varv den har gått så ser man vilken efterlysningsnivå ;) man har när man blir jagad. tack för jag trode att det var skada på bilen. ps jag är nybörjare. Redigerat 25 Juli 2006 av åäö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mucho94 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 när det är en 5:a så har du den federala polis styrkan efter dig :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 när det är en 5:a så har du den federala polis styrkan efter dig :evil: Är det inte nivå 6(?) :blink: När man får ''Corvette poliserna'' efter sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 nivå 6 finns bara i slutet av spelet. Då kan du inte gömma dig utan måste åka till en korsning där en gräv maskin har stått sedan köra den vägen till en gammal bro och hoppa över den så polisen ramlar i vattnet. OBS! du blir bara jagade av nivå 6 en gång vilket är bra för de är svåra :student: nivå 6 betyder också att alla sorters poliser skickas ut och är väldigt snabba + att de är svarta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Själv har jag inte blivit jagad av nivå 6 poliser men de verkar jobbiga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jag har bara kommit till nivå 3 så kommer jag inte längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg