Gäst Moberg Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Heroin är giftigt för levern blir skadad av att bryta ner det. :gitarr: På vilket sätt är den dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Själv så är jag inte så säker på vad Piratpartiet står för överhuvudtaget.... Men jag chansar att det är något med Internet, datorn att göra... En vild gissning.... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Dom vill att olaglig nedladdning ska bli lagligt. B) Redigerat 1 Oktober 2006 av splintercell987 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Vad skulle det bli för fördelar/nackdelar med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Fördelen är att man slipper betala 500 spänn för ett tv-spel men nackdelen är att bolagen som skapar filmer, spel, med mera kommer inte tjäna in lika mycket pengar som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Samhället blir ju helt förstört om det ska vara så att bolagen inte får de pengar man behöver. Fast det är dock en liten fördel för oss unga som spelar, men ändå, jag tycket att det är dåligt... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Vad då att samhället blir förstört? Det är bara miljardärerna som äger bolagen som förlorar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Tycker du att det är bra att alla sitter och bränner sina spel från nätet, och att bolagen går i konkurs.... Påverkar inte det framtiden något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det påverkar framtiden men samhället blir inte förstört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Inte förstörs, men från min synvinkel försämras det eftersom jag är emot piratkopiering... ;) Redigerat 1 Oktober 2006 av Toad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag är för fri nedladdning. Att upphovsrättslagen inte ska vara så jäkla sträng. Det finns många bra argument, både för och emot. Dock tycker jag de som är för väger tyngre. (När man snackar om pengar så kan man ju bara jämföra det med författare och bibliotek) De som vill läsa mer kan ju bl.a. gå in www.piratpartiet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.