ThePunisher Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 kalla mig noob elller vad du vill, men jag fattar bara inte hur man ändrar färg på texten! jag har skrivit in blaha blaha skiten, men den blir inte gul ändå! Var ska jag placera ""? I börjar, slutet eller mitten? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Du markerar texten som du vill ha färg på och sedan trycker du på någon färg i taggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 hihi, vad okunnig jag är :lol: nu funkade det, tack för hjälpen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Du måste skriva det där två gånger, i början och i slutet av texten du vill färga och i den i slutet ska du sätta dit / efter [ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) okey tack för att ni sa det nu vet jag hur man gör Redigerat 25 Juli 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Jag fattar ingenting Redigerat 25 Juli 2006 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Gör så här för att få [COLOR=blue]FÄRG[/COLOR] på texten för att få Gör så här för att få FÄRG på texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 sen skriva andra färger som ej finns på forumet typ pink aqua lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Noob (Det funkar fint =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.