SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Är det ett snyggt namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Nej det är fult tycker jag. ;) Fast det namnet du har nu är ännu värre. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 :D Varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Det ser inte snyggt ut namnet, men Gandi ser ju lite snyggare ut i fall du vill heta något liknande. H:et passar inte riktigt in enligt mig. Men det är du som bestämmer vad du vill heta. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Haha jag skulle inte byta :P jag skulle döpa mitt marsvin Hahaha trodde du att jag skulle heta gandhi? eller gandi? hoohohohohohohoho! Och sen är comgoran snyggt :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Haha jag skulle inte byta :P jag skulle döpa mitt marsvin Hahaha trodde du att jag skulle heta gandhi? eller gandi? hoohohohohohohoho! Och sen är comgoran snyggt :bah: Okey, men ditt namn som du har nu är inte snyggt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 §1.7+§1.11+§1.13 Varningar till er båda två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg