Kaxs Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag har en grön Tentacool på lv. 33 (har inte tränat upp den nått). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Öhh...vi börjar spåra ur tråden. BTT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag vet att det finns en sån här tråd men jag hittar den inte har ni shainy bara på gba spel hels jag har shainy glaile på lv 84. och en fråga kan man få fraligator eller andra start pokemon i shainy. Man kan få Shiny Feraligtr genom att få en Shiny Totodile och träna upp den. Everybody was kung fu fighting.... :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag har ganska många shiny: shiny mawile lv38 shiny tentacruel lv31 shiny pelipper lv 29 shiny sableye lv 28 shiny sandslash lv (52 nånting) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Fångade nysss en Shiny Venonat (FireRed). Min första Shiny (om man inte räknar med Red Gyarados på G/S/C) EDIT: Lessen, men jag trodde att denna tråden handlade om vilka Shiny's man hade (jag hade inte läst första inlägget) :P F'låt. Redigerat 7 Augusti 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Har ni ens lest vad denna trod handlar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ja har en Pink Butterfly på mitt gammla Crystal har jag för mejj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Har ni ens lest vad denna trod handlar om? Men läs första inlägget då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag mötte en guldig mew i mewtwo grottan.. Jag var på väg för att använda masterball på mewtwo men jag slängde den genast mot mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg