LinaAFK Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 Hej Hittade ett fusk på internet för någon vecka sedan. Det är till senaste tibia, dvs 7.72. Det innehåller Lighthack och Aimbot just nu, men dom ska snart fixa cavebot och lite annat. Här hittar du fusket; http://rapidshare.de/files/26980373/AutoAFK.rar.html Om ni inte fattar hur man laddar hem: 1. tryck på länken. 2. scrolla ner och tryck på Free. 3. Vänta tills tiden är på 0. 4. Skriv in det som står på bilden och tryck Download. Instruktioner till boten står när man öppnar programmet. Har använt det på min level 84 knight i över en vecka, så man blir inte hackad av det. :)
Rawen Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Skrivet 16 Juni 2007 LoL.. Jag letar efter ett 7.92 bot.. Med auto-spell caster.. Food Eater och sånt..men du kan ju adda min msn.. Simme_noob@hotmail.com
Tibiamaster Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Skrivet 19 Juni 2007 Tja, det finns ett antal bra boters, tex. Tibiabot ng kostar lite men finns crack till det. Tibia auto helt gratis, riktigt bra program.
Rekommendera inlägg