Hoppa till innehåll

Största Besvikelse?

ajar

Rekommendera inlägg

Vilket spel är er största besvikelse? Alltså ett spel ni köpt och trott att det var bra fast det bara var urkasst. Min största besvikelse är helt klart ICO (den nyare versionen) Det har dålig grafik, karaktärerna snackar japanska och styrningen är konstig. Jag köpte spelet i febrari och har bara spelat det 2 gånger sedan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmmm, måste svara Hitman: Contracts, inte för grafiken och sånt men alla bra vapen borta,rätt kass story,otroligt kort och lite fulare än Hitman: SA :angry: . Men vad som tar priset är Driver 3 kass grafik,story=dålig,vapen och bilar helt sugig och kontrollen kan man gråta över.

post-49152-1153857787_thumb.jpeg

Redigerat av sicworld
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glasogonormen

Vilket spel är er största besvikelse? Alltså ett spel ni köpt och trott att det var bra fast det bara var urkasst. Min största besvikelse är helt klart ICO (den nyare versionen) Det har dålig grafik, karaktärerna snackar japanska och styrningen är konstig. Jag köpte spelet i febrari och har bara spelat det 2 gånger sedan dess.

Bara för du inte vet hur bra spel ska vara. Klart grafiken är kass på ett sånt gammalt spel >.<.

Sämsta PS2 spelet är FIFA 2005. Ett rent h*lvete att försöka styra spel fanskapen på planen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst dunsden

lungt driver 3 och simpsons hit and run och teenage mutant ninja turtles 2 battle nexus suger lite också men inte lika som dom anndra :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...