General.Andre Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Tjoo! Nu har jag än en tråd om de här tusans tjantandet om att byta =P. Men iaf, jag skulle vilja byta: WoW acc + Steam acc mot ett wow acc med en gubbe i någon lvl högre än min på mitt wow acc ^^ .... Det är så att jag skulle vilja byta mitt wow account och mitt steam account mot ett annat wow account som har en gubbe med lite högre lvl än min main char. Mitt wow acc inehåller: Alliance: 1 Nightelf druid lvl 18 - 2g+ and riktigt bra saker och en super guild =) . Dock är sakerna jag köpt det BÄSTA jag kunnat hitta i 7 städer till denna charen för lvl 16-18 =) Klarat rejält många quests med denna gubben =) -- 1 Human Rouge lvl 12 - Mest en lek gubbe för mig, har inget bra men han skulle kunna fixas upp och bli bättre =) - Ganska många quests klarade ^^ -- 1 Human Rouge lvl 8 - En gubbe som jag har och små levla lite på ^^ Han har en helt egen guild med ca 21 members och om man ordnade upp han lite skulle han kunna bli en riktigt '' Super Player ''. -- 1 Human paladin lvl 8 - Klarat ganska många quests.. Inte så viktig för mej ,, Men han är ganska bra... -- 1 Human paladin lvl 3 - Bara en liten test gubbe .. Inge märkvärdigt =) -- 1 Gnomen Rouge lvl 6 - Försökt få han bra .. Men tröttnade sen =) , ganska många quest klara.. dock ett par kvar! De här är alla mina alliance gubbar.. Alla på samma server.. ''Dragonmaw'' (PVP) -- Horde: -- 1 Orc Hunter lvl 5 - Mest en horde test gubbe =) Inge märkvädigt -- 1 Undead rouge lvl 4 - Testa på att vara undead =) Första gången , spelade i 40 min sen slutade ja =P De här är alla mina ''HORDES'' på serven; Daggerspin (PVP) -- Bild på Alliance: http://img295.imageshack.us/img295/3370/wowacc1oc1.png -- Bild på Horde: http://img294.imageshack.us/img294/3690/wowacc2vu5.png -- Bild på mitt steam acc som medföljer vid bytet: http://img294.imageshack.us/img294/6215/steamjpgby1.png -- Sådär , det var allt jag hade att erbjuda =) , Nu ska jag även skriva kraven på er wow char ^^ Krav: ( * Är ett MÅSTE ) * Det ska HELST vara en char i lvl 23+ (Kan diskuteras om du addar [email protected]) *Den måste vara på en PVP server, inge rp eller normal utan PVP Det är ett stort +om den är på serven Dragonmaw (PVP) *Den ska ha någorlunda bra saker för dens lvl och allt ska inte vara bort blockat från den och sabbat.. Och bra många quests klarade *Det MÅSTE vara en Alliance *Jag kräver en bild på ditt acc =) *Det ska vara en; Rouge/Mage/Druid ----------------------------------------------------------------------------------------------- Dethär var allt! Tror ja iaf =) Hoppas detta går bra för er =D, jag respektera klagomål och sådant men håll inte på att överdriva och håll er till saken. Är du intresserad eller ha frågor skriv i tråden eller maila/adda : [email protected] OBS! Bytet ska ske säkert utan något som helst som kan orska att den inte blir gjort eller någon försöker hacka eller sådant. Utan de ska ske seriöst och snabbt =) Ha gärna målsmans till låtelse för jag vill inte komma till besvär eller sådant.. Och även så dina föräldrar (om du inte är myndig) vet attt du byter och hur det går till =) // General.Andre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 enligt min mening tycker jag inte d e lönt att byta med ett account som ditt när man kan lvla upp sin gubbe till lvl 18 hur snabbt som helst, plus att d e mkt säkrare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 enligt min mening tycker jag inte d e lönt att byta med ett account som ditt när man kan lvla upp sin gubbe till lvl 18 hur snabbt som helst, plus att d e mkt säkrare... Kk ;) Men är så trött på mina gubbar -.- =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Snälla, du kommer tröttna om du byter acc. Du kommer ångra det. Det är roligare och utvekla sin egna karaktär själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 hahaha ja vill ju inte vara tyken nu men e de inte bättre om gubben e högre lvl än att de ska finnas en massa avklarade quest.. + att du kan inte kräva att den ska ha massa saker osv. för vem skullle vilja byta sin 23+ gubbe mot en 18 gubbe :blink: Inget illa menat men tänk.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 hahaha ja vill ju inte vara tyken nu men e de inte bättre om gubben e högre lvl än att de ska finnas en massa avklarade quest.. + att du kan inte kräva att den ska ha massa saker osv. för vem skullle vilja byta sin 23+ gubbe mot en 18 gubbe :blink: Inget illa menat men tänk.. KK =P , aja vi får la hoppas att den 24 december så är jag i lvl 20 o.O =P --Close-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Du kommer inte bli lv 60 på minst 3 år ska jag säga eftersom lv 20 kan man ta på 1-2dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Du kommer inte bli lv 60 på minst 3 år ska jag säga eftersom lv 20 kan man ta på 1-2dagar. 3 år? för mig tog det 4 månader att komma upp till 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Du kommer inte bli lv 60 på minst 3 år ska jag säga eftersom lv 20 kan man ta på 1-2dagar. Ja , men asså .. Jag har bara inte lust att lvla =P , jag springer bara runt i sw och på AH hela tiden , har spenderat ca 3 dagar på bara AH ;S .. Liksom , jag har INGEN lust att lvla , det är så trist när man spelar själv =/ -.- // g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 men lvla bara? hur kul e de å gå på ah :huh: lvla till 40 ska du se hur kul de blir!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Ja , men asså .. Jag har bara inte lust att lvla =P , jag springer bara runt i sw och på AH hela tiden , har spenderat ca 3 dagar på bara AH ;S .. Liksom , jag har INGEN lust att lvla , det är så trist när man spelar själv =/ -.- // g sluta spriga runt där då och börja questa det blir inte lättare eller roligare quests i lvl 30+ :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Det är det jag brukar säga till folk. Sluta och vara Swpundare. Det är det som får dig och levla segt. Hur ska du annars kunna levla när du är lv 40 om du ens blir det. Det krävs ungefär 100 000+xp och du kommer nog inte få det om du bara är i sw och pundar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg