Agito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det ända ja spelat på xbox mm 3 men köp det inte man trötnar lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 JAg tycker det är för barnsligt! Kunde vara som GTA vice city att man sjussade horor istället för Pizzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag tycker inte om bil spel så mycket bara spel som te.x gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja det är skojedojjit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men halleda....e de så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jepp särkilt när det är micheal jackson på Flash Fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 JAg tycker det är för barnsligt! Kunde vara som GTA vice city att man sjussade horor istället för Pizzor horor??? nej du biltjuv och möjligtvis att man kan kinapa horor och även att man kunde snoandra bilar och lite mer naturtroligt tillexsempel att bilen sprängs om man kör 200/h timmen in i ett hus och att man kan köra in i resturanger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 NSFU e det bästa spelet lungt!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Need for speed underground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 lätt V-rally 2 till dreamcast...(min förra consol)snyft :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Lätt Sega rally till dreamcast(min förra konsol också) snyft :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Need for speed underground äger!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg