Secred Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag har jävligt svårt att tänka mig att det finns bättre känsla, grafik och hållbarhet på nåt annat bilspel än PGR2. Det är helt fantastisk! Då man blir trött och har klarat ut single player finns multiplayer, link och live-spelning! Det räcker ända tills PGR5 kommer!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 need for speed underground tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 NFSU lr Project Gotham Racing 2... det är dom bästa men själv tycker ja nog GTA spelen är roligare, de e ju lite bilar där me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Bilarna i gta är inte så skoj men motorcyklarna... särkilt PCG 600. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 helt klart need for speed underground!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg