madasmadas Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag har varit och pratat med profferson på weather institutet (där man får castform.) Men han säger bara att han har forskat med regn i många år. Men inget om någon route. Så hur ska jag veta vad Groudon och Kyogre är. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Du måste slå ut E4:an först sen kommer han säga en Route. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Hej (lite opassande men ändå :) ) Jag har en fråga ! Hur många RIBBONS kan man få jag vet att man kan få 20st på tävlingar (CONTESTS) + den där medaljen för att man har blivit ritad inne på museumet och man får en av en tjej i Slateport City för att pokemonen tycker om en eller nått! Sen får man en för att man har klarat Elite Fours och en får man när man har tagit bort den onda auran på en pokemon på Pokemon Coloseum. Så om ni vet var man kan få fler så svara snälla !!! För att det finns ju flera platser på det stället där man kollar på RIBBONS !! Så snälla svara !!!! :) :D :lol: Redigerat 26 Juli 2006 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Hej TheKingOfEvil,mitt namn är Tomatketchup och ska säga det en sak,gör en egen tråd!Du visste väl att det fanns en Skapa en tråd knapp? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 TheKingOfEvil: Varför gör du såhär, när du kan göra egna trådar? Jag har sett dej göra såhär förut. Men varför när du kan bli anmäld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Precis.*anmäler* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg