Eddy_cool_94_ Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Tja vetnån hur man får lv snabbare??? snälla svara! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 kör tuneringen! I den där hurkules banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Om du har kommit till Hollow Bastion eller The End Of The World så träna på något av de två ställena, där finns mycket fiender! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Men är man på lv. 50 är det skitsvårt att besegra fienderna där...(i end of the world, det hade jag) Redigerat 29 Juli 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Men har man mött Behemoth så blir det enklare och då får man också mer Experience Points för fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Men i end of the world får man ju inte ens 500 ex.p av en behemoth ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Nej, men efter att ha MÖTT honom så får man mycket för alla fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vem är behemoth??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag hittar ingen bild på honom så jag ska beskriva hans utseende med mera så gott jag kan: Man möter Behemoth inne i nyckelhålet i Grandhall, han är lila, går på fyra ben som bär hästhovar och han har betar och ett stort svart horn i huvudet. För att skada honom hoppar man upp och slår honom på hornet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Tackar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Så lite så. Men Behemoth är ganska lätt att döda för han slåss inte så mycket. Men blir du träffad så skadar det ganska mycket. Så försök klättra upp på ryggen på honom när du skadar honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Så lite så. Men Behemoth är ganska lätt att döda för han slåss inte så mycket. Men blir du träffad så skadar det ganska mycket. Så försök klättra upp på ryggen på honom när du skadar honom. Detta är Behemoth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg