Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Vet nån om spelet Robin hood e bra! Tänkte köpa det om det e typ äventyrsspel! :)
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Inte vad jag har hört...Minns inte betyget i superplay men det är inte så bra
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Okej!en så länge går det mot nej sidan! nån som har det som vet exakt...spelkänsa,grafik mm :)
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag kan leta rätt på tidningen när jag kommer hem från skolan idag så jag kan säga det.
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Okej jag kollar lite på hemsidor också! ;)
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag har hittat tidningen Recension är kort men här är den:1987 släppte cinemaware Defender of the crown , som snabb vann popularitet hos spelarna. Kombination av action och strategi visade sig vara framgångsrik och öppnade dörrar för andra spelgenrer. När Cinemaware nu gör comeback med uppföljaren är det uppenbart att deras ambitioner kommer i kläm med grundkonceptet. Resultatet ger en känsla av slapphet och enformighet. Att skjuta ner soldater med pilbågen är bara kul de tre första gångerna, sedan. Samma sak är det i spelets strategiska avdelningar. Det känns bara som en enda lång upprepning och inte ens robins gröna trikå kan ändra på det Betyg:5=Godkänt.
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Okej det verkar ju sådär!(gillar att döda)
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag kanske ska köpa det,det kostar ju inte så mycket och jag har masser pengar! Men har du kört det eller?
Pippo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag kanske ska köpa det,det kostar ju inte så mycket och jag har masser pengar! Men har du kört det eller? Nej! Jag ångrar mig köp det istället! :D
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag skulle råda dig att inte köpa det. Köp Knights of the old Republic i stället det är ungefär samma genre fast det är mer rollspel
Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 jag tycker det verkar ganska sugit.....
Rekommendera inlägg