jacx Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 www.pokemon.com Leta reda på sidebaren där det står : Where are we right now? And winners. Klicka på winners. Nu har det bestämts att legendariska pokemon SKA vara tillåtna i tävlingar som CUC osv. Irriterade pgu nu kommer det mest vara sweepers i hela teamen -_- Som USA alltid gillat... Kollade på några matcher från deras tävlingar. Helt otroligt asså. Ingen strategi bara fullt ös -_- Mött flera av killarna fast då hade dom inte legendariska, och körde som vanligt bara med sweepers. Aja. Vad tycker ni om detta ? Tycker ni legendariska ska vara tillåtna eller inte ? Detta betyder också att jag måste bygga upp ett helt nytt lag innan December. Så.. snälla hjälp mig. Mitt nuvarande lag. ( Skriver inte stats utan bara iv ) Umbreon Iv : Hp : 28 Att : 26 Def : 30 Sp att : 21 Sp Def : 31 Speed : 27 Att : Toxic, Protect, Confuse ray, moonlight Ludicolo Iv : Hp : 29 Att : 26 Def : 26 Sp att : 28 Speed : 30 Att : Rain dance, leech seed, giga drain, dive. Alakazam Iv : Hp: 30 Att : 26 Def : 26 Sp att : 31 Sp Def : 27 Speed : 24 Att : Psychic, calm mind, thunderpunch, firepunch. Scizor IV : Hp : 28 Att : 30 Def : 30 Sp Att : 19 Sp Def : 26 Speed : 31 Att : Baton Pass, Sword Dance, Iron Defence, Metal Claw Milotic IV : Hp : 31 Att : 23 Def : 27 Sp Att : 30 Speed : 28 Att : Safeguard, Psych Up, Dragonbreath, Surf Blissey IV : Hp : 31 Att : 11 ( -_- ) Def : 28 Sp att : 24 Sp Def : 29 Speed : 24 Att : Seismic toss, Thunderwave, Attract, Softboiled. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 jag tycke inte det är bra med legender. Om alla kör med Sweepers så blir det ingen strategi, vilket förstör spänningen och "andan" med pokemon-spelen! tyvärr funkar inte sidan för mig, men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Eller hur. Jag tänker inte låta någon 38 årig tjockis som jag slagit ut 9 gånger vinna över mig för att han har en mewtwo med topp i sp att >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag håller på med "pokemon-tävlingar" själv, men jag tycker INTE att legender ska vara tillåtna. Men du, jacx, vet du var man kan ladda ner/ titta på (gratis) när folk tävlar, typ som såna tävlingar du håller med på. ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Ve inte vart man laddar ner dom. Fick dom jag har av en kille i finland som jag slog ut i delfinalerna på msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Man SKA inte ha Legendariska i sitt lag, det ser bara konstigt ut tycker jag, ha en "One-of-a-kind" pokémon i sitt lag. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Gah,jag bryr mig inte,helst inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Man SKA inte ha Legendariska i sitt lag, det ser bara konstigt ut tycker jag, ha en "One-of-a-kind" pokémon i sitt lag. :blink: Det verkar ju finnas en av varje legend, så om två lika möts blir det ju legend-regelbrytning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Man SKA inte ha Legendariska i sitt lag, det ser bara konstigt ut tycker jag, ha en "One-of-a-kind" pokémon i sitt lag. :blink: Exakt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Mhm x) Men, vilket lag tycker ni att jag ska ha ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Mew/Mewtwo, Lugia, och Latios/Latias, om du menar med bara legender... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Legendariska ska inte vara tillåtna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg