KillZone95 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Hur ska man göra i Ruins of Alph? Det kommer efter första gymmet och det är nåt träd som står ivägen för stigen. Om man går in i ruinerna så hittade jag en panel med typ stenar på som man kunde trycka på. Hur löser man dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 xD "Trädet" är Sudowoodo, en pokemon, men du måste ha klarat tredje gymmet först. Plattorna är ett pussel(En Kabuto), och när du löst det så ramlar du ner i ett hål. gå upp ur det. Nu ska du gå in till pusslet igen, och använd Flash. Då öppnas ett hål i väggen. där finns items. Gå ner i hålet så kommer du vidare. Det är inte svårt att hitta ut. Surfa sedan ner längst ner nedanför grottan, och gå in i grottan som är där. Lös pusslet(En Aerodactyl) och ramla ner. Gå tillbaka till grottan. Använd Escape Rope så öppnas det.´Där finns items och hålet.Nu blir det svårt - Du ska gå igenom Union cave lr vad den heter. Men först så ska du ha en Water stone och en Ho-oh. Gå omkring tills du är nästan framme, och leta rätt på en Pokemaniac. Han har en Slowpoke. Besegra han och gå vidare igenom hålet. Där inne kan du surfa, så gör det. följ vägen upp, och använd Strength på stenarna. Gå till ett av ställena, välj själv. Om pusslet är en Omanyte, så ska du låta en pokemon hålla i Water stone, så öppnas det. Om pusslet är en Ho-oh, ska du ha med dig en Ho-oh. Så, det var allt om Ruins Of Alph (Utom varför signalen finns) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Fel forum! Men här är en link där allt om Ruins of Alph står. Tryck här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag skrev om det till svenska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Märkte det efter jag hade lagt in det inlägget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det är pusslet jag inte fattar hur man löser... Och det här är väl inte fel forum? Det ju POKEMON CRYSTAL!!! Alltså i Pokemonforumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jo för det här är ett gba forum inte ett gbc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Meeeeen det är ju Pokemon crystal till GBA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 finns det crystal på gamey boy advance. va finns det värkligen det då ska jag köpa det har altit villat ha det. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det finns inget Crystal till GBA! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det finns inget Crystal till GBA! :angry: Kanske spelar spelet på gba...Funkar ju att spela gbc spel där med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 a just det, men det är fortfarande inte till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg