Nån som inte tycker att halo e bra???? :blink:
Halo
jag tycker att det är överskattat. alla säger att det äger så hårt.
det är inte dåligt, men det finns ju massor av bättre spel. <_<
Vad säger ni Halo är en av de bästa spelet till X box :angry:
äh, man varvar det på 20 minuter eller nåt.
det är visserligen ett av dom bättre multiplayer spelen.
Hörru aidscunt det tar typ tjugo minuter och klara dom kortaste banorna! Assult on the control room tillexempel kan ju ta en timme att klara och du säg er att man klarar spelet på tjugo minuter :angry:800 inlägg tjohooo! jag är en elitegamer!
Tråden är onödig men jag tycker halo är bra.
lol 20 MINUTER!!!!då är han rätt bra!ungeför lika trovärdigt som en hög surkål med knaperstekta uttrar!
Världsrekordet på första banan på legendary är 5:44 men det är ändå inte möjligt att klara det på 20 minuter!
var det värkligen världsrekordet?
Skulle tro det för det finns ju ingen film där dom gör det snabbare... Dom var ju rätt skickliga på vissa ställen rent taktikmässigt
jag överdrev en aning, men det kändes som att spelet gick rätt snabbt.
jag tycker att Halo är ett jävligt bra spel. allt jag sa va att det finns ju bättre spel.
ja,men det var inte det som var det fula.
Vilka bättre spel finns det till xbox?jag överdrev en aning, men det kändes som att spelet gick rätt snabbt.
jag tycker att Halo är ett jävligt bra spel. allt jag sa va att det finns ju bättre spel.
han kanske me´nade andra konsoller....
Till andra konsoler finns det bättre spel än halo inget snack om saken men Halo är Xboxs bästa.
det är iallafall det bästa multiplayer spelet.
Nja det finns ju inga botar men det är ju kul att köra one-on-one på det även om man kan bli sönder aegd.(inga kommetarer från kannibalgäddan nu tack ;) )
hehe....
Kannibalgäddan, vad skrev jag precis?
jaaa att du blir sönderägd av en....