💬
Logga in
Fuska.se

Halo

41 svar · startad

jag och några polare satt uppe i ett dygn och körde 4 st mot varann, det va riktigt j*vla kul.

Hej kusin niklas nosskire... Jag tycker att halo :ph34r: är skät bra... :ph34r: :ph34r:

Halo är ett bra spel men dåligt att det inte finns botar! :angry: :angry:

det stämmer... jag hade faktiskt räknat med att Halo skulle va ett spel som man kunde lägga till botar.

f*n jag skulle kunnat köra 16 i nätverk hos en granne till helgen men jag ska åka på Skidsemester. Det får bli någon annan gång

vem har tid med skidsemester när man kan lira istället :angry:

Jag har det! Det är skitskoj att åka skidor i Ramundberget och funäsdalen och tänndalen och dom stälena i härjedalen. Gör du inget annat än Spelar?JAg spelar också, alldeles för mycket dessutom men det är ju kul att göra något annat en vecka

jo, det är sant.

men jag personligen skulle ha svårt att tacka nej till ett sånt nätverks lir. ;)

Det hade jag också men han sa att han skulle ha det igen sedan kanske så jag kan ju vara med då istället.

jag tycke halo äger snoppernst men halo2 blir bättre tror jag.... :D

Tror jag med men vad menas med snoppernst?

typ samma som bäverballe

Okej men bäverballe låter bättre

det e mycket möjligt........

10 Feb 2004

Jag tycker halo är världens bästa spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xbox regerar över allt.

bäverballe!!!!det är det ordet jag säjer mest på denna hemsidan...

så det så!kom på nåt annat!

det är mupp att man bara kan ha två vapen åt gången

Det är HGSFAUDF att man bara kan ha två vapen samtidigt, det tvingar en att göra val

12 Feb 2004

mm jag gilar mäniskornas vapen mest tror ja

HAGLET och rocket lanchern tar ingen mej med...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in