MrThompa Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Hej på er gott folk ! Hur får man alla vapen i Blade 2, Hittade ett fusk här men får inte det till och fungera, dem andra fusk/koderna funkar men inte det med alla vapen! E det någon som har den rätta koden ? Ha det gött i värmen !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Visste inte ens att det fanns ett Blade 2 spel, men jag checkade upp det på gamefaqs.com och här är fusket Square, O, Down, Left, O, O, Triangle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrThompa Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Ok det var en triangle jag saknade !! Tackar för hjälpen, Supersnällt =sicworld,27/07-2006 21:08:05] Visste inte ens att det fanns ett Blade 2 spel, men jag checkade upp det på gamefaqs.com och här är fusket Square, O, Down, Left, O, O, Triangle <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg