TheKingOfEvil Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) Hej Vad är Poke rus och hur får man det ???? <_< Vet nånn ????? Redigerat 28 Juli 2006 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Pokerus är ett virus som kommer på vissa Pokemon som man fångar, Alltså, man kan bara få det genom tur, detsamma som Shiny pokemon, Och det viruset gör Pokemon;en starkare har jag för mej, och det smittar av sig på dom andra om man har en Pokemon i sitt team, men om man har dom som har Pokerus i sitt team en dag eller nåt så försvinner det, så jag har mina i PC:n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 OK !!! Nu vet jag det :) Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Hur vet man att den har fått Pokérus då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Hur vet man att den har fått Pokérus då? Om du har en Pokémon med Pokérus och går in på dess summary, så står Pokérus som ett statusproblem (som till exempel poison, burn och paralyzis). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 och när man pratar med systern säger hon att man har pokerus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Du menar sjuksköterskan.Hon som är så snygg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 mm... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hur vet man att den har fått Pokérus då? Vilket blad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Bara längst ner till vänster. (inget speciellt blad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Menar du blad 1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Ja, det står väl på alla blad? Om det är Pokerus. Längst ner till vänster, där står mitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg