Vitdom Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) Här kan ni posta era Rube goldberg devices som ni skapat i gmod! Om ni inte vet vad det är eller hur det ser ut så har jag skapat en exempelvideo: http://www.youtube.com/watch?v=zJxTeNqSglU hoppas många skapar :) Redigerat 28 Juli 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) f*n vad nice!! Jag har inte Gmod, så jag kan inte göra nånting :/ Men jag har spelat hos min kompis, det ända jag gör är att döda folk som bygger! :> Redigerat 28 Juli 2006 av FragMention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 cool, inte för att jag har CS eller nått men den va väldigt cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 F** va :cool: Jag har aldrig fattat hur man ska göra men det är den grymaste jag sett!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 F** va :cool: Jag har aldrig fattat hur man ska göra men det är den grymaste jag sett!!!!! :D istället för att babbla så skicka in filmer då! obs går även i BF2Stunts mod lolish (L) :P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Här är 2 som jag har gjort. (Jag vet dom är jätte dåliga. Min första Min Andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag hoppas att flera gör några.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 jag hoppas att flera gör några.. :( Ska göra en om jag köper HL2 & laddar ner GMOD 9 / GMOD10 (för det e väl gratis) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 jag hoppas att flera gör några.. :( gmod 10 är inte gratis.. gmod 9 kommer gå som demo till 10.. gmod 9/demo är gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 jag hoppas att flera gör några.. :( Hur mycket kostar GMOD 10?Har hört 10 dollar,stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) jag hoppas att flera gör några.. :( ja, 10 dollar.. <Tryck här för att se värdet> ok man kan bara betala med kort.. (via steam) Redigerat 6 September 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag har GMOD 9 nu HITTADE EN GUIDE HUR MAN SKAFFAR GMOD UTAN HL2 :evil: :evil: :evil: hur gör man en Rube Goldberg Device Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg