softies Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Skrivet 28 Juli 2006 Jag vet att jag borde vara på gamecube men det här stället handlar om pokemon så jag är här istället. När man ska fånga lugia på xd så går det inte! Jag skadade den tills man inte såg livet och använde: 5 pokebollar, 7 great bollar, 2 premier bollar, 17 ultra bollar, 1 luxury boll, 5 net bollar, 6 nest bollar, 8 timer bollar och jag gjorde så att dens attack blev så liten som det gick men det gick inte, alla bollarna tog slut. Hur gör man? :(
Girafariglove Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Skrivet 28 Juli 2006 Jag använde mästar bollen på Lugia å Ultra, Timer o Nett bollar på de andra plus att jag skulle satsa på att paralysera, förgifta, bränna, frysa eller få dem att somna o sänka deras ATK, SP.ATK, DEF, SP.DEF stats så mycket det går.
Nami Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Skrivet 28 Juli 2006 Ja det är fel forum, även om det är ett Pokemon spel så är det ett Gamecube spel och dethär är forumet för Pokemon GBA, så du skulle skriva i GC.
softies Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Jag vet att jag skriver i fel forum men jag behöver hjälp. Man får väll inte någon master boll på xd?
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Fråga i GC Forumet där du egentligen skulle skriva detta.
Nami Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 rido, du får göra en ny tråd om du vill veta hur man får Masterball, för det hör inte till denna tråden om du läser första inlägget, när du skriver nåot helt annat är trådens mening då går du Off-Topic och det får man inte göra, Så jag chansar på att du vill veta hur man får Masterball till Pkmn XD, Skriv i Gamecube Forumet då, för dethär är fortfarande ett GBA Pokemon Forum. Säger det till alla, försök att skriva i det rätta forumet. Sry för Off-Topic. (BTT)
Girafariglove Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Men Carttie det e väldigt förvirrande me ett subforum om pokemon, visserligen i GBA-forumet men ialla fall, o så ska man skriva sin pokemon-GC fråga i ett annat forum som inte har ett pokemon-subforum. Så då väljer nog en nybörjare GBA-pokemon subforumet än GC-forumet där vissa frågor borde stå.
Rekommendera inlägg