Hackr Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Är det någon här som har läst någon bok av David Eddings? Jag själv har läst hela Belgariad-serien och håller på med den första boken i Malloreon-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Började läsa "Belgarath, Besvärjaren" men den var inget vidare så jag slutade efter drygt hundra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Ok. Den är ganska dryg faktiskt. Men testa att läsa serien. De böckerna är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Har lästa första boken i ''drömmarna'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 jag har läst belgarion och sagan om mallorea. vad skoj att murgoernas kung inte är släkt med taur urgas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.