Hoppa till innehåll

Zelda - The Minish Cap


 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har kommit till Mt.Cranel. Men hur hittar man Crenel Hot Spring Water (den gröna syran)? Snälla HELP mig.

 

(ledsen att jag skriver med a/o)

 

nar du kommer in till Mt.crenel so go upp for vexten lengst till venster do ser du en klipp vegg med fallande stenar bry dig inte om den och go till venster och sen ner do ser du en vegg som ser lite konstig ut spreng den med bomber och go igenom grottan och sen upp spreng stenen och krymp dig och gosen till det grona vattnet och fyll det i en flaska och vips har du Mt.crenel hot spring water.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

asså man går fram till den där stenväggen med rasande stenar då går man förbi dom och går ner till ett berg där man ser vatten på toppen nedaför det berget så finns det 2 stenar och ett mellanrum lägg en bomb där så kommer du in i en grotta sen är du uppe på toppen.

 

 

 

tror det var så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

asså man går fram till den där stenväggen med rasande stenar då går man förbi dom och går ner  till ett berg där man ser vatten på toppen nedaför det berget så finns det 2 stenar och ett mellanrum lägg en bomb där så kommer du in i en grotta sen är du uppe på toppen.

 

 

 

tror det var så ;)

 

Hur får man tag i Bossnykceln i CAVE OF FLAMES? Snälla svara snappt :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kommit till Mt.Cranel. Men hur hittar man Crenel Hot Spring Water (den gröna syran)? Snälla HELP mig.

 

 

när jag kommer till Mount Crenel så ser jag fyra blå bönor med varsin grön växt. Om jag går upp för den längst till vänster så kommer jag ju inte vidare. Om jag däremot går upp för den längst till höger så kommer jag upp. Kommer sedan fram till en s k stege. Direkt till vänster har jag då det gröna vattnet och rakt fram har jag väggen med fallande stenar. Vad jag kan se så kan jag inte komma upp dit. Längre fram finns det däremot två s k virvelvindar som man kan komma vidare via. Är jag för långt fram då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har kommit till 3:dje templet min kan inte komma till bossen,snälla någon hjälp mig!!!

 

Hej alla,jag svarar inte på frågan men ställer en;jag är i 3:dje templet men kan inte komma till bossen så till någon som har klarat bossen i 3:ans tempel;hur kommer man till bossen!!! :medieval: :ph34r: :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag har kommit till 3:dje templet min kan inte komma till bossen,snälla någon hjälp mig!!!

 

Hej alla,jag svarar inte på frågan men ställer en;jag är i 3:dje templet men kan inte komma till bossen så till någon som har klarat bossen i 3:ans tempel;hur kommer man till bossen!!! :medieval:  :ph34r:  :rambo:

 

Hallå jag då!!!!!! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...