Nimtro Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag använder min trådlösa internet. Och förut så hade den hög Mbit/s Men nu har den bara 1 Mbit/s <_< så då kan jag inte gå in på internet bara ibland men oftas så händer det inget. Någon som vet varför det bara är 1 Mbit/s för ? på min trådlösa internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jo jag testade med trådlöst internet en gång och köpte trådlösnätkort men hälften av hastigheten försvann så jag tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 det går ju snabbare när det inte är trådlöst & om du te.x har glocalnet så går det långsammare om väldigt många använder glocalnet samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Kanske någån stjäl dit bandbred Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 det är inte omöjligt, men oftast beror det på att te.x Glocalnet har nått fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Eller så klara inte nätverkskortet hastigheten som du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det är för att du inte har routern tillrävkligt nära din atenn till kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag tror antingen att någon snor bandbredd av dig, eller att du har pointern för långt ifrån routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 kan ju va så att nån stjäl bandbredd men som donken sa det går ju långsammare med trådlöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Stjäla bandbredd, hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det är typ omöjligt att stjäla så mycke bandbredd. det är troligtvis som jag sa förut att Din atenn är för långt ifrån routern. om du har flyttat datorn så är det troligtvis det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Stjäla bandbredd, hur går det till? Det är möjligt att han har en grannee som utnyttjar hans nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.